Médiaajánlat
A Mia Nap piacvezető a kategóriájában
A lapot a 19-48 éves városi középréteg olvassa
Medáin Tákri
A Medáin Tákri Közvélemény- és Piackutató Kft a Mia Nap megbízásából felmérést végzett a magyarországi lakosság körében. A kutatás célja a Mia Nap termék ismertségének és elfogadottságának feltérképezése volt. Egyebek mellett az is kiderült, hogy olvasóink szoktak-e internetezni.

Profil

A Mia Nap egy informatív magazin sztárokról és szenzációkról, önálló tartalommal és interaktív szolgáltatásokkal.

Pillér

  • rendszeresen frissülő saját tartalom: 4 állandó rovat, 30 témacsatorna
  • exkluzív interjúk és sztárriportok
        -  televíziós produkciók főszereplőivel
        -  a rajzfilmvilág sztárjaival
        -  a könnyűzenei playbackfellépők népszerű képviselőivel
        -  a showbusiness aktuális pszeudoeseményeiről
  • baleseti tudósítások
  • tudományosnak tűnő hírek
  • meztelen nős fotók ostoba szöveggel
  • buzizás
  • humor

    Célcsoport

    Az elsődleges célcsoportot a 20-39 éves, A-B társadalmi státuszú városi férfiak alkotják akik aktív társadalmi életet élnek és fontos számukra a karrierjük, tudják mit akarnak és bíznak önmagukban. Leginkább az erotika, a nők, és a szex állnak érdeklődésük középpontjában.

    Pozicionálás

    Hitelessége, egyedi, humoros hangvétele és a célcsoport számára hasznos és releváns témaválasztása megkülönbözteti a Mia Nap-ot a többi portáltól.

    Főleg a tehetősebb rétegek olvassák lapunkat
     «  vissza  «